See how Insoft Services is responding to COVID-19

UCCXA – Unified Contact Center Express Advanced

UCCXA - Unified Contact Center Express Advanced corso di formazione in Italia
X

Contattaci

Ti preghiamo di compilare questo modulo per prenotare in anticipo o richiedere ulteriori informazioni sulle date disponiibili.

Iscriviti

Vorrei ricevere e-mail con gli ultimi aggiornamenti e le promozioni di Insoft.

Protezione dei dati e privacy

Con la presente autorizzo Insoft Ltd. a contattarmi su questo argomento. Inoltre, autorizzo Insoft Ltd. al trattamento dei miei dati personali, utilizzando la raccolta e la memorizzazione dei miei dati personali per lo scopo di queste attività. Tutti i vostri dati saranno protetti e protetti come indicato nella nostra politica sulla privacy.


Schedulazione

  Nov 9 - Nov 12, 2020
Online

  • 4 Days Course
    Unified Contact Center

    Classroom + Online

    Descrizione

    This event is four-days instructor led training (ILT) focused on building knowledge base and scripting experience learned in CRSD / UCCXD classes. The courses contents of this training covers advanced techniques in scripting and overall CRS functionality. During this four day boot camp students implement functionality of UCCX using premium tools.

    Obiettivi

    Upon completing this course, the learner will be able to meet these overall objectives:

    • Exploring the Agent Desktop Interface
    • Desktop Administrator to invoke behaviors that involve:

    Third Party applications and web based apps like:  Web Callback Option and Leave a Message in Queue.

    • Major focus on Scripting and Subsystem management.

    Contenuti

    • Session management Review
    • Build Common Utilities (Lecture / Lab)
    • Basic ACD Routing
    • Common / Good Practices
    • Database Setup / Steps
    • More ACD Routing
    • Advanced ACD Routing
    • Advanced ACD Callback Options
    • Advanced Database Configuration
    • Agent Desktop Configuration

    Pubblico di destinazione

    • Employee
    • Channel Partner / Reseller
    • Customer

    Prerequisiti

    The recommended knowledge and skills that a learner should have for the best learning outcome include:

    • CRSD / UCCXD
    • CRS scripting and deployment